Hemma!

Hej

nu är jag äntligen hemma!..har varit en rolig helg.. de började med i Fredags då jag jobbade på Chaplins..as roligt vi var ett helt underbart gäng som kom..Vi firade Maria på sin 19 års dag<3 ojojoj..va alla vart fulla..kvälllen slutade med att vi sov hemma hos Maria så vi kom hem bra..tror vi åkte bil hem faktiskt^^

Sen i Lördags fyllde Maria år så då vart de tårta på sängen för henne (hon var dock rätt bakis så tårtan lockade nog inte så mycket) Sen åkte vi in till stan med hennes mamma Victoria..handla skor och fikade..Sofia kom oxå in..efter det så drog jag hem til Freddy och vi grillade det var jätte mysigt (bilder kommer) Magnus fyllde 25 år!! grattis! så efter det vart de Chaplins igen me de gänget och även Maria och Sofia kom:D

kvällen tog dock slut rätt tidigt då de var för mycket folk på Chaplins så då var de inte så roligt att tränga sig i baren:P Kom till slut hem med Maria efter många om och men!

Idag är de ju Morsdag så jag träffade Mamma efter att jag vaknat till och åtit bakis mat på grillen med Maria..vi åkte först hem till Mamma och jag fick hämta lite mer saker. Sen åkte vi till Stavsnäs båt hamn och åt jätte god glass och satt i solen..så nu e jag hemma ska ta tag i städningen :D suer kul..not..skulle åkt till Maria men de får bli i morgon! :D

skriver snart igen!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test