Hur fel kan de bli lixom?

Hejsan

idag är jag lite förvirrad. eller så är d bara fel med infon idag..Jag skulle på begravning men näår jag var vid kyrkan och ringde och sa att jag var där så var de så klart fel dag..begavningen är i morgon!!! bläää...kl var då 15 och jag ska på möte nu vid 18 tiden..hmmm vad ska jag då hitta på..jo jag går så klart runt istan och kollar..wohoo

hittade mig massa saker till lägenheten wohoo..så mig gjorde det inte så mycket..gick runt och fundera en massa o sånt..sen vart det Moonwoker (stavning) på Kungshallarna mumms. då var det ett par killar som jag snackade med om lite politik så nu har jag visat vad jag går för..!! haha..


Sen nu så ringde Aamanda och ville få med mig till Chaplins i kväll några timmar :D visst ska jag det, bara jag får med mig underbara Maria..för då sover jag hos henne så i kommer upp till skolan i morgon..:D så ja..nu ska jag ta mig en kaffa och sätta mig med dom andra :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test