Hur mycket kan skolan kräva av en egentligen?

Hej
 Ååå..min dag sög verkligen. Jag var överlycklig när jag kom till skolan. skulle ju sattsa nu på allt..men NEJ. så gick de ju verkligen inte.

Det började med ett möte med min lärare. vi snacka om saker som hänt och mitt självförtroende.. och när jag väl gick där ifrån så skulle vi skriva 20 saker som man tyckte om sig själv..fy fan..fick panik och klarade verkligen inte av det! fyfan..Tur att Mickis såg allt och kunde hjälpa mig för de gick verkligen inte..

Hur tänker skolan. hur mycket kan dom egentligen förstöra ens liv genom sånt?? Jag vill inte vara där längre..De känns inge roligt att bli bemött så!

Bajs!! hahah..
Men nej Jennie tänker inte visa sig svag hon är stark och ska inte börja bli ledsen och börja må dåligt igen!!

Nu ska jag fixa min lägenhet så jag börjar tänka på annat.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test