kan det bli värre?

Hejsan!!

Kom till skolan till 9 men han inte göra provet vilket betyder ig i kursen så får göra om den i 3an!! får även göra prövning på Svenska B för att jag inte gjort dom viktigaste uppgifterna..men jag bar såå nära för att få G..jag vet att jag kan bättre..men men..det måste väl gå dåligt för nån i skolan..

Jag vill bara säga tack till Malin för att hon gjorde min dag bra tillslut i allfall! För att ha fått förtroende för dig så fort som jag fått sås ka du veta att jag uppskattar allt!! TACK gumman <33


Malin<3

Nu är jag i Skarpnäck i allfall ska ha Parkfest och träffa styrelsen...?! haha..sen så måste jag hem och packa och sen sova sova sova..i morgon ska jag upp jätte tidigt.

juste!! Maira har tatuerat sig nu de vart jätte snyggt lägger upp bild på henne senare..!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test