Konstiga äventyr!

Hejsan

Ja som sagt..konstiga äventyr denna helg..både bra och dåliga saker.. Vi var på Chapins igår och de var riktigt kul famförallt på slutet när man va som fullast och jag o Maria kan nog säga att de va den bästa kvällen!! eller vad säger du Maria??..
Några utav oss som va på Chaplins..


Den slutade rätt bra..bara de att jag deckade så dom som var med mig fick roa sig själva..hahah..stackars Maria..Men sen nu idag så när vi vaknat igen o sånt så smsar Hollendaren mig som vi träffa igår att han gäran ville träffa oss och att vi skulle visa Stockholm. men de slutade med att vi satte oss på en uteservering vid Hötorget... snacka om att de va roligt..!!

Nej nu e kl mycket borde verkligen lägga mig men ska städa lite först vi hörs i morgon
Välkommen tillbaka Sofia..din Lilla pepparkaka <3
Kram

Kommentarer
Postat av: fia

åh vad söt du är Jennie! <33333333333333

2009-05-25 @ 10:08:29
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test