Let's go!!

Hej

nu har jag fixat mig in för i kväll..hoppas bara på att jag inte får nån panik i kväll bara!! liiite jobbigt..tur att jag har vännerna med mig.. Jag ska strax åka för att kunna få ännu fler biljetter så alla kan komma in..jag löser allt:D Sen ska vi ha svin kul..Maria fyller 19 år vid tolvslaget så då blir de sjunga ja må hon leva..o är man på Chaplins på sin födelsedag ja..då ska man sjunga!!

haha..men men..jag har jätte ont i huvudet hoppas de går bort bara..kanske för att jag låg så konstigt i soffan nyss..men men..Ska ni ut i kväll o inte vet vart ni ska..!! smsa mig så kommer ni in till Chaplins :D

Don't worry..Be happy :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test