Måndag- Nu blir det ändring

Hejsan

Ja nu sen i Onsdags har jag festat. Jag har haft super roligt och lärt känna underbara vänner och fått mer kontakt med massa Örnar. Ni kan inte tänka er va jag har vart med om. Men de är bara Maria och Emma som nog fattar va jag menar!!..hahaha.. och det behöver bara vara dom som vet va som hände!! hahah. men kul var det.

(Mariasstudent. jag Maria och Hanna!)

Men nu är de måndag igen. det betyder skolan. Jag har sen vecka så börjag halv 1. hade jag bott kvar i Kopparmora. måste jag ha tagit bussen som går 9 52 för att hinna komma till skolan. Men nu kan jag ta en buss som går 11 10 :D woho snacka om skillnad. så de är underbart!!

Jag har fått jobb!!!!... och även fått snackat med en som vill göra skiva med mig!!!


(så glad blir jag för det!)

Men nu ska jag göra en god frokust.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test