Onsdag - Massa saker att göra

Hejsan

Idag e det en konstig dag som sagt..Men de vart en okej start på morgonen i allafall.. nu sitter jag hemma igen funderar på om man ska hinna ta sig till skolan eller plugga istället..tror jag får ut mer av att plugga hemma idag. För jag kommer komma till sista lektionen som är Bild..

Men kl 14 40 ska jag vara i Hornstull och va på begravning..hoppas dom fick tag på den andra killen som ska vara med i från UÖs sida..vill ju inte vara själv med dom som e där!!^^

5 frågor!

1. Vem får dig glad just nu?
På ytan får många mig glad en stund..men min riktiga glädje har ingen fåt fram på ett tag!
2. Döljer du saker för personer i din närhet?
Ja faktiskt!
3. Vad vill du göra nu?
Spela in skivan med Freddy :D
4. Vad är du nöjd med?
Jag är nöjd med att jag flyttat hemifrån precis och att jag klarar av det!
5. Vad vill du ändra på just nu?
Jag vill ändra mig själv..vill inte va den som inte säger NEJ eller den som inte får någon respekt!


Jag utmanar alla som vill göra den!:P

Fan kl är redan snart 11 och jag måste hinna plugga massor! så nu kan jag inte fortsätta skriva:P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test