På kollektivet!

Hejsan

igår åkte jag in till Abrahamsberg för att träffa Freddy o hans gäng..haha...de va skoj..Adam,sophie.sofia. karin och Magnus vi åkte till Drottningholm och gick en givande prommenad och sen så satte vi oss på en resturang i Bromma och åt jätte god mat..för en gång skull betällde jag god mat!! hahaha..

Sen tänkte vi spela kubb men vädret var inte de bästa just då så vi gick hem till Freddy o Karin och pratade o hade oss..Sen så kollade jag Freddy o Karin på Djurkyrkogården.!! jag hatar verkligen skräckfilmer..så jag fick lite panik i bland..men jag överlevde!! sen var de en till film som sööööög!! men den va lite läskig..så nu sitter jag här och väntar på att Magnus ska hämta mig för att möta Freddy o Karin som åkte tidigare i morse..

Får se va som händer sen i kväll..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test