Piss dag!

God morgon...fan fan fan fan..jag fattar inte vad det är med mig..Jag kan inte sova på kvällen ligger och vrider och vänder på mig för att jag får så ont i magen..Och när jag vaknar igen så ringer kl och magen gör bara ondare och ondare..jag vet inte om de bror på att jag inte har medecinen för gallstenen eller om de är stress och panik magen!..

Så jag får helt enkelt inte klandra mig själv nu för att jag är hemma. jag får göra det bästa utav situationen i dag. Jag måste egentligen in till stan för att göra mitt Pass. Men får vänta och se hur jag mår. De bästa är om jag koncentrerar mig på uppgifterna idag oxå.Men jag kommer aldrig bli bra i magen om jag pluggar..men ja ja..Nu ska jag inte snacka om min morgon:P

Jag funderar på i fall jag skulle kanske kliva upp nu. göra frukost. Kolla på en film och sen kanske jag inte har lika ont i magen längre :D hoppas hoppas!!

Till frukost blir de nog rostat bröd.o´boy och ägg..(Ägg får ju igång magen!) hahaha!!.. Nej nu ska jag ge upp..hörs snart igen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test