Plugg plugg..

Jupp nu ska jag verkligen sätta fart med att plugga.

Första uppgifterna blir
Engelska A - Project work - Travel reportage ( min. 3 pages, 1.5 lines spacing Fatta svårt!!
Naturkunskap A
- skriva om ett miljöproblem som ska vara inne i morgon!
Natur o Frilufsliv - Skriva om ett naturproblem? tror det.sen fixa all packning in för Fredag/Lördag vandringen som kommer va   me klassen!!..

Det
ska jag börja med!

Markus är fortfarande kvar och han sitter och tjockar sig med Pan Pizza..men jag ska äta blodpudding till middag.! men först ska jag påbörja uppgift nr 1 !!!


Saknar dig Frippe<3
Det jobbiga med att flytta hemifrån är saknaden av min underbart söta hund!<3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test