Sova!?

Jaa fan nu e kl redan 23!! hur ska detta gå till..jag är inte änns klar me arbetet som jag måste ha klart..kanske borde lägga mig o sen typ hoppas på att de blir klart utav sig själv?? Jag har riktigt ont i magen och vet inte var de är..de känns som att jag är hungrig hela tiden fast 100 gånger värre..de går verkligen inte över..jag har ätit mat så tro inte att jag inte har ätit!!:P

Nehe.jag blir så klart inte klar me arbetet om jag bloggar..men de går bättre att blogga haha..Är de nån mer än jag som är sjukt taggad på sommarlov nu??


Nejj Jennie plugga nu 30 min till sen sova:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

det gick okej.. :P

började plugga två timmar innan provet var :P

2009-05-26 @ 01:02:37
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test