Spelar bara?

Hahah..

man kan va vuxen på massa olika sätt och man kan mer eller mindre.!

självklart har jag tvättat mina egna kläder. men jag har inte tvättat i min tvättstuga!! och när jag och min kära vän snacka så var de ju mest för skoj skull som jag fråga så mycket:P..Jag skulle aldrig flyttat hemifrån om jag inte klarade av det.vilket jag gör galant..

Laga min mat. diskar. städar och betalar allt själv! de skulle inte många klarat. eftersom många inte har tillgång till allt detta. Kan jag va ansvarig på läger för 20 barn och planera och allt hur en hel vecka och kan mer saker än va många i min ålder kan så tror jag faktiskt att jag klara av att vara en ansvarig 19åring..så ingen fara!!

Jag tar mitt ansvar när jag måste och känner att jag behöver. Jag är inte samma person som jag kanske är i vissa tillfällen.!! de är de som är de bästa med mig!


Kram

Kommentarer
Postat av: Em

Gäsp..

2009-05-11 @ 23:29:58
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test