Stan vart roligare än va jag kunnde tänkt mig!

Hejsan

Igår när jag hade vaknat så ringde Freddy så då var de bara hänga me in till stan och se glad ut. vilket inte är så svart att vara när man är med dom. Adam har förövrigt klippt sig och han ser lite läskig ut nu!..men de blir nog bra. Hans kompis som var med Niko han va super snäll..vi gick och åt på en resturang..(i gamla lokalerna för kickis.) då bjöd han mig på ölen och så..

Sen vart vi ännu fler så då slutade det med att vi gick till en klubb på Sveavägen. Även Markus hängde med!.. åå jag är så glad att gårdagen vart lyckad!..Jag och Markus tog sista bussen hem till mig. vi spelade Shack (stavning) utomhus för de finns nämligen de här där jag bor..Lite lyx!! Sen fick vi för oss att bada i mitt lilla badkar men de verkade fungera..:D alltid lika kul att vara med Markus!

Men nu ska jag upp och göra tråkigheter!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test