Tänker inte bli påverkad av det..

Hej

idag har de inte varit årets bästa dag!..skit har de varit..och jag tänker inte bry mig vad ni säger..

jag tänkte bara säga en liten sak som jag tycker man ska tänka på är man vet att en person mår dåligt fast man inte vet alltid varför..

1. Tänk på vad man säger..kanske inte ska säga saker/skriva saker som gör de värre och som inte e så viktigt egentligen.
2. ifråga sätt inte de man säger bara för att göra de värre!!!
3. Fråga först om man kan ta upp ämnet de gäller..!!!!

ja..nu ska jag sätta mig vid tven igen med Becca.. vill bara att du ska veta gumman att du e den som gör att jag klarar detta!! <3 .i morgon blir de fixa pass och sen prov kl17..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test