Tisdag - God Morgon

Hallojsan

sitter här har rostat bröd ch gjort te och nu väntar jag på att gröten ska bli klar. Idag blir de nog en varm och härlig dag. så jag har tänkt att vara aktiv ute i eftermiddag. antingen i stan eller här hemma. Ska nog pringa den där slingan i skogen igen. riktigt härligt...

( Bild i från Makz studentskiva)

Men först är de så klart skola till halv 1 som gäller och i dag är de nog massor som ska göras kan jag tänka mig! Vi har alla BF kurser idag. innebär att vi ska ha smma lärare hela dagen^^
jag hoppas bara nu att jag slipper höra allt idiotiskt från igår bra..fattar inte varför folk ska förstora saker..men men..

Nej nu ska jag äta min lilla frukost och sen ta mig till buseen.. så otroligt härligt. hade jag bott hemma nu så hade jag redan gått för 30 min sedan:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test