Tisdag- studentfest

Hejsan

Nu är de så att i kväll ska underbara Makz ha sin studentfest vilket jag tycker ska bli grymt jul. eftersom jag även känner ett par i hans klass:D

Men!! jag vet inte vad jag riktigt ska ha på mig för jag hittar inte de jag tänkte mig..(rätt svårt att veta vart allt finns och i vilken kartong!) men de ska nog gå bra..

(Makz och jag på marias skiva)

Jag har haft de super bra idag. för jag hade inte alls mycket på förmiddagen så sen så var de bara att tänka på annat..TACK säger jag så klart till den människan=)

Men nu måste jag få mamma att komma med min dammsugare och såna saker för jag känner att de behövs. men ja..de lär vi inte hinna idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test