Torsdag

Halloj..
I går var jag ju ute på Chaplins klart man går ut en Onsdag..Fick med Mig både Maria och Sofia...underbart roligt..sjöng o hade mig..sen så ja..på tåget hem snackade vi politik men tror inte det gick så bra haha..kommer säkert en film på de om Sofia lägger upp den!

Några bilder i från igår


Sen idag var det skola..fy fan..jobbig dag..Önskade verkligen att det fanns killar i klassen iallfall just nu..tjejsnack o tjejtjaffs hela tiden..bläää...På lunchen drog vi några hem till Mickis och sjöng o snacka lite..sen var de idrott och sen åkte jag på begravningen..Det var bara jag o prästen som var där så de var lite pinsamt tycker jag av hennes nära o kära..

Sen mötte jag Empan o Viktor..va me dom en stund och sen tänkte jag dra hem..Men då hör jag nån ropa o de va Mimmi som satt med några vänner på uteservering så jag satte mig me dom en stund sen gick vi runt i affärer. o Mimmi var sååå söt som ville kolla överallt :D

Sen åkte jag äntligen hem somnade i soffan och har städat..ska kolla på Melodifestivalen hoppas NORGE går vidare!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test