Tvättstugan!

Hej

Ja nu ska jag tvätta för första gången helt själv i en tvättsruga jag aldrig varit inne i o jag kan inte änns symbolerna så vet inte vilken man ska välja hahha..

Tur är att jag har Emma som tvättat sina kläder sen hon var 12? så jag terrar henne just nu så jag inte gör fel haha...

Jennie säger:
hur tväättar man trosor o strumpor
Emma säger:
 kläder som kläder klart att du kan blanda, men tänk på att olika kläder ska tvättas på olika program och i olika gradantal Jennie säger:
 men jag tvättar allt i 40 så du blandar trosor med kläder?
Emma säger:
ja det är väll klart, varför skulle jag inte? men sånt som inte får tvättas i mer än 30 eller sånt som måste vara kall tvätt kan du inte tvätta i 40 då kan det förstöras
Jennie säger:
 ne okaaj men hemma tor jag mamma tvätta trosor i en tvätt ahaa  men vita trosor me vit tvätt?
 Emma säger:
det behöver du verkligen inte göra, har jag aldrig någonsin gjort.

Hahaha..fan va dum jag känner mig..men men heter man Jennie så gör man:p


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah det är rätt charmigt.. att du nu lär dig det som jag lärde för typ 5 år sen :P

2009-05-11 @ 19:51:24
URL: http://rylander.blogg.se/
Postat av: jennie

hahah!! ja:P men jag ska nog lära dig sen hur man hmm..sjunger karaoke??:P

2009-05-11 @ 21:13:10
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju 19..? dvs vuxen.. du verkar inte speciellt vuxen av dig, ärligt talat. eller spelar du bara?

2009-05-11 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test