Utmaning

Blev utmanad utav Maria!


1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
 För 10 år sen var jag Bagarmossens jobbigaste 9åring i Brotorpskolan. men flyttade ifrån Bagis till Värmdö och blev den mobbade ungen istället!

 2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
Jag gick i skolan och var nybliven 18åring..och var super aktiv i Unga Örnar förra året.

 3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Brännda mandlar. Chips. Popcorn. Godis :D

 4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: 
Ojoj..kan massor.. Amy Diamonds låtar. Unga Örnar låtar. Främling..:P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Först skulle jag se till så att jag sparar pengar som kan gå till körkort. utbildning och räkningar.
Jag skulle ge pengar till Familjen som behöver.
Skulle äntligen kunna starta upp mitt Projekt om Barn och Ungdomar!
Ge pengar till Unga Örnar som är världens bästa barn-och ungdomsorganisation.
Sen skulle jag leva livet utav de som blir över

 6) FEM DÅLIGA VANOR:
Är rädd för lastbilar!
Jag gör inte mina studier i tid.
Jag hatar mig själv o mår piss om mitt "dagens mål tänkande" inte fungerar!
Jag hickar hela tiden när jag e stressad tror jag!..vet inte om de beror på något annat.
Jag har svårt att säga nej

  7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sjunga/Karaoke.
Vara med vänner både Hemma/Ute
Handla saker
Bada badkar..Nu när jag flyttar har jag fått ett badkar..:D har inte badat sen jag var 8 år
Vara Ledare på Unga Örnas underbara läger!

 8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kortkort kjol.
Försmå kläder.
96 Jeans
Nitar.
för höga klackar..

 9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn.
Karaoken.
Game Boy
Mobilen
ipoden

 10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Emma
Puff
Mimmi
Malin
ALLA SOM VILL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test