Varför just nu och just idag?

Hej

jag är arg på mig själv nu..har packat och allting i går..och morse så fick jag nån panik som jag inte kan förklara hur den var. men jag skulle upp halv sex så när jag lugnat ner mig vit typ halv 5 så kände jag att jag kan lika gärna vara vaken. så jag stänger av mitt ljud på mobilen så att jag kan spala på mobilen..MEN de e bara det att jag somnade!!!

Jag vaknade samma tid som klassen skulle mötas på Centralen...!! Hur kul tror ni nu att jag mår..jag förstör hela vandringen lixom..

men men.. ingen lust att göra så mycket i dag..Men om de inte löser sig att jag kan ta mig till klassen så blir de jobba på Chaplins..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test