Galet!

Det vart en ute kväll igår som sagt och Becca fyllde 18 år så hon och hennes gäng kom till Chaplin efter ett tag, det var helt galet mycket folk igår. Så otroligt roligt. Alla underbara vänner och Aamanda så klart. Efter allt detta så vart det film i lokalen med Maria mysigt!!...

Åkte hem vid 7 imorse gick till sängen och somnade direkt, så jag vaknade för en timme sedan och nu är det lika bra att fixa sig för Brunna karaoke! Jag och Adela ska göra Aamanda sällskap.


Ååå vet ni. Jag har bytt mobil och nu skulle jag ta ett nr. Så skrev jag in nr och skickade ett sms, självklart var det fel nr och jag skickade smset till någon helt annan rätt pinsamt haha.. Så trött va jag i går. Beckis kom hem till mig innan utgång, och om vi säger så här, vi hade två pauser mellan skanstull och min port.. så trötta var vi hahaa..

Nej nu ska jag försöka få tag på en person som behöver förklara sig lite för mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test