God morgon

Gud va jag inte kan sova på nätterna nu när jag har ont. Kanske har sovit 3 timmar i natt. Idag är det värre känns som jag har feber oxå eftersom Linda är hemma och har feber o hostar mm. Så ja... Idag hoppas jag på att min mamma kan ta med mig till skolan för att lämna papper och prata med lärarna om min sudiegång nu dessa veckor.
Just nu vet jag inte va jag vill hoppa av eller fortsätta kämpa! Får se va vi kommer fram till.

Efter det bör jag ta mig till min lägenhet för att städa undan när Åsa ska komma och bo i lägenheten under helgen. Tur att mamma kan städa:P

Nej nu blir det att ta sig upp för trappan och dricka te och knarka alvedon!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test