inte alltid som man tror.

Hej

Sitter just nu hemma och tänker att jag är dum i huvudet  som inte skärper mig med saker just nu, vet inte varför. Men jag kan seriöst inte råför att de är som det är just nu.

Sov i Tumba i natt saker löste sig där så nu hoppas jag på att det blir bättre. I morse åkte jag till Mormor och Morfar med mamma för att städa hos dem. Fick 1000 kr så det var ju snällt! så nu kan jag betala lite små saker. När jag kom hem ringde Tove och ville ses vid Ringen och kolla kläder, köpte mig lite små saker som jag behövde. Sen åt jag sushi! mumms.

Efter det ringde Loka och ville ses vid Chsplin han hade med sig massa roliga killkompisar så dom gjorde mig riktigt glad och jag fick sjunga en massa så det var roligt. Behövde verkligen detta. Så nu ska jag försöka sova hoppas att jag kan har läst ut min bok nyss som jag läst på i typ tre timmar så nu börjar jag bli trött. Så jag har inte varit ute så länge som tur e!

I morgon är de så klart skola men jag klarar inte riktigt att få panik i morgon bitti och känna klumpen i magen..Vet inte hur det blir men verkar det bra i morgon så hoppas jag verkligen på skola!

Sov gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test