Lufta ens liv kan vara bra..

Hej

jag har en ny eller rättare sagt en till blogg. Vet inte riktigt än om det är så att jag ska gå över till den bloggen eller om jag ska fortsätta här. Känner bara att från första inlägget i Juni 2007 så har det hänt så mycket tills nu i November 2009. Haft tre pojkvänner. Snackat om mina konstiga problem mm. Och jag känner att jag måste lufta bloggen. så därför kommer jag nog använda båda och sen får jag se!

Det kan ju bli svårt att få med er till den andra bloggen men jag ska försöka så småning om!

Men egentligen, varför bloggar man? jag känner att jag bloggar för att jag ska kunna läsa tillbaka va jag har gjort under mitt bloggliv.. menar klart jag vill komma ut med lite budskap då och då. Så ja.. men va tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test