Måndag

Hejsan¨

Idag är det Måndag och jag ska ha pratik i dag som musiklärare.. Men jag har inte fått något svar av min handledare hur vi ska göra så jag väntar på att få ett mail för att se hur det blir i dag.Har haft min sista natt i Tumba nu, känns mysigt att få komma hem tycker jag, sova i sin egen säng och bestämma exakt vad man ska göra =)

i helgen har jag inte hunnit blogga så mycket, jag var nämnigen på Barnpolitiskt forum på Lidingö och det var super roligt att träffa alla i från Unga Örnars olika distrikt igen. Jag känner så många och det känns roligt. Tänk er jag har 606 vänner på facebook och mer än hälften borde vara Unga Örnar människor. Underbart!!!! hihi...

Nej nu e det dax att gå upp och äta frukost och sen ta sig hem, ska ju få besök ikväll =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test