Onsdag

Hej

Idag är det Onsdag som alla vet! För er blir det att jobba eller vara i skolan medans jag måste ligga hemma och göra ingenting alls. Det är rätt tråkigt men jag känner att jag verkligen måste röra på mig så inte kroppen blir stel och konstig. Mamma och jag tänkte ta oss till min lägenhet igen och städa, fast jag lär lägga mig i sängen precis som jag gjorde igår.

Jag har försökt att komma på en ny design till min blogg ska försöka fixa till den så mycket som möjligt, för det är roligare med en mer personlig blogg tycker jag.

Men nu hinner jag inte skriva mera, mamma ropar och säger att det är dax för mig att ta mig upp för trappan. (det tar mig typ 10 min upp) hahaa..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test