sista November kvällen för år 2009

Vilken mysig dag det varit. Efter att jag vilade och pluggade träffade jag Adela, vi gick runt i någon affär sen åkte vi till julmarknaden som äger rum på plattan. Det var så mycket som Johan och Niklas tror jag han heter som jobbar där och säljer tröjor. Vi satt och störde dom lite och så. mysket roligt. fast väldigt kallt.

Efter det åkte jag hem Adela var med, vi snacka lite och sen träffade jag en killkompis och tog en kvällsrunda och vi gick och drack kaffe en stund.Mysigt. Nu borde jag sova. Det blir nationella prov i morgon och efter det ska jag fixa lite saker.

Men nu är mitt te klart och jag ska fortsätta läsa min bok!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test