Äntligen!

Hej på er!
Nu är jag tillbaka, jag fixade det sista idag för att kunna ha ett tillfälligt mobilt modem, så snart kommer nog det nya. Denna tid (veckan) som vart har jag vart i skolan, jobbat massa möten och festat så klart! Igår vart det tjej kväll med syskonen och Sara, vi åt middag hemma hos mig och sen drog vi till en lokal krog i Alby av alla ställen. Men de var super soligt. Jag och Sara ägde hela stället skulle man kunna säga. Jag ägde på karaoken och hon på dansgolvet. En kväll jag alltid kommer minnas!

Idag har jag träffat några vänner, vi åt lunch och gick runt lite. Men det jag ska göra nu framöver är att plugga i kapp allt som jag missat nu under tiden jag inte haft internet hahah!! Mitt liv utan internet fungerar typ inte!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test