Dem tre muffarna och Jennie!

God kväll!

Jag kom hem från Finland igår! tjoho va det har varit roligt måste jag säga. Det gungar fortfarande efter kryssningarna! men men. Det har varit jätte bra kurs med Globsol som det heter. Finst ställe om massa nya vänner. Träffade Andreas, Tova och Martin. VI hade super roligt hela helgen självklart va jag med alla men just vi tre kom nära varadra!

Det roligaste var ändå att dem sa att dem var med i MUF efter ett tag o jag är med i SSU. och de var super konstigt ett tag men ingen av oss tänkte diskutera eller något så det vart bara en rolig grej "dem tre muffarna och Jennie" haha..Ja jag har massor att säga men hinner inte just nu, ska vara med på Sossarnas kongress nu resten av veckan plus en kurs som jag ansvarar för och ett barn disco i morgon och en inlämning i skolan haha..!! bra lov måste jag säga!
vill ju bara sova!

Men vi hörs mer i morgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test