En kongress, en parklek och ett disco!

Hej

Jag är seriöst död nu! Jag gick och la mig runt 5 tiden i natt för att bli klar med massa saker in för i dag och helgen. Men det är helt omöjligt att klara av allt detta. Men jag gör mitt bästa!

Idag började kongressen och Unga Örnars monter var otroligt bra! vi låg bra till oxå. Vi har intervjuvat den yngsta och äldsta kongressdeltagaren, och även lite andra kända politiker som vi senare ska få större kontakt med senare! det var massa roliga saker man kunde ta vid olika montrar, massa godis, krämer, pennor, knappar, tröjor mm. Jag tror nog att det har varit det roligaste under dagen!

Men vid tre tiden åkte jag till Skånegläntan och jobbade för rösta gången på riktigt, det var super roligt faktiskt! jag jobbade med en kille som är otroligt bra. Det  var även ett mellanstadie disco som startade med fingrar och möglig pasta...eller korv och spagetti!! :P Men aatt det bara var han och jag på discot gjorde inget, för det kändes verkligen som en lite familj och det var toppen kul.
Men nu är jag stressad, kl är redan 22 40 och jag måste lämna in ett arbete till skolan, skriva kursmaterial mm in för allt. Städa måste jag oxå göra för att i morgon ska söta tjejerna Zandra och Fanny få ha mig som barnvakt! mohaa..

Ska lägga upp bilder från GLOBSOL!
Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är oxå sööt =)

Jennie let me love uu ......

2009-11-02 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test