En kongress!

God kväll! Nu sitter jag här igen och har inte fått något gjort alls! känns det som, men ja, lite fick jag gjort. Har städat hela kvällen och sovit och pluggat och fixat in för allt i morgon.

För i morgon drar Socialdemokraternas Jobb kongress igång och Unga Örnar ska vara där och prata med politiker. VI ska prata Med Mona och Tomas och den yngste deltagaren. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. För det har varit lite mycket strul idag om hur det ska lösa sig. Men jag får hoppas på det bästa!

Ska ut på en snabb runda runt huset typ för att få lite luft och bli tröttare!

Nej hörs i morgon, får se om jag tar med datorn så ni får direkt uppdateringar från kongressen =)




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test