En ny sosse dag!

God morgon
gick och la mig vid halv tolv i går, jag gav upp att arbeta med saker för jag behövde verkligen sova ut i dag. Kl är 8 och jag antar att de flesta är i sina sängar och är bakis i dag, eftersom att det är lov. Det var typ hela min bekantskap som var ute i går. Men eftersom jag ska vara på kongressen så kändes inte det som en bra idé.

Men kl 10-11 så ska jag försöka gå på en workshop om hur man bloggar. Kan vara intressant och se om det bara är riktat till sossebloggarna eller till alla! Men det kommer bli roligt i dag, vi ska intervjuva Tomas Boström och jag hoppas Mona idag med. Sen kommer vi intervjuva andra oxå!

Efter detta ska Fanny och Zandra sova hos mig. Det är två tjejer jag tar hand om nu dessa dagar och sen till kursen i helgen! Vi åker ju i morgon från kongressen så det är väldigt stressigt, hoppas det finns tvätttid i kväll!
Nu ska jag äta frukost

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test