fredag!

Hejsan

Fan jag försovde mig idag.. Kan bero på för att jag var uppe så sent. Kom hem vid 12 i från Chaplin sen låg jag och kollade på IDOL på datorn till typ kl 2 och kom på att sva kanske skulle varit en bra ide.! Men nu är det ingen ide att åka till skolan när man missat så mycket redan. Jag kan behöva ta de lite lugnt nu innan kursen! Ååå det ska bli så roligt att få träffa alla från Göteborg och uppifrån och allt!

Kameran ska med även datorn ( om jag orkar) så ni kommer nog kunna kolla in här pch jag har skrivit lite! Men nu är det så at byggkillarna är här och stör igen. Så nu kommer mitt kylskåp att fungera ordentligt, fläkten kommer snart fungera och elementerna kommer ge ut värme så att man slipper frysa!! Men jag trivs ändå! :P

Hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test