GLOBSOL 2009

Hejsan
Sitter i Finland på en föreläsning om afghanistan - how does one build peace? heter det och det är väldigt spännande. fast just nu är alla jätte trött och jag hickar hela tiden. riktigt pinsamt. så ja.. Hickan blir jag kallad även hära. Vi åkter ju i Torsdags och åkte kryssning, det var riktigt roligt, karaoke och dans hela kvällen och på morgonen kom vi fram hit och började med föreläsningar och det har vi gjort sen dess.

Det är ju som sagt Findland jag befinner mig i så bastun är på dygnet runt och poolen är super mysig. men tyvärr kan jag inte bada eller basta nu när jag har Cystan igen! nu ska jag åter gå att lyssna på massa engelska och försöka sätta mig in i samtalet!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test