hemma efter en underbar kurs!

Hej alla pigga och glada, även ni andra så klart!
Kom nyss hem från kursen i Sigtuna, det har varit ett super bra kurs måste jag säga. Visst jag har gjort liknande kurser och sånt. Men det är alltid något nytt man tar med sig. Framförallt nya vänner. Och de roligaste är att man får träffa alla vänner som jag har runt om i Sverige!

Vi har ätit god mat hela helgen och haft super roligt på kvällarna måste jag säga. Vi har gjort alt från att sjunga karaoke och störde alla boende på skolan. Spelat kort, sjungit, skrattat, sovit ett få tal timmar och snurrat flaskan haha.. riktig örnkurs har det varit. Men nu är jag super trött, jag har varit i stan med folk i från Norrland sen kursen slutade, närmare bestämmt i 6 timmar och fikat och ätit och kollat runt. Men nu är alla på väg hem och jag ska ägna kvällen åt att städa och plugga hade jag tänkt.

Det ända som har hänt under helgen här hemma är att värmen fungerar.. Men inte frysen! När ska den fixas tro?
Nej nu blir de lite städning!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test