Jag är värd en guldtjärna!

Hej

Jag har namnsdag i dag=).. hihi
Idag har jag lagt ner all min tid på att plugga skulle jag kunna säga! Och det är massa plugg nu framöver. Framförllt nu när jag ska genomföra ett projektarbete själv! Är glad för jag får göra min parkfest med Unga Örnar! =) Har lämnat in Projektplanen så får se vad min lärare säger!

Börjar få lite koll nu på hur jag ska lägga upp mina dagar! Har ett litet tips till er. Jag har en skrivbok där jag redan dagen innan skriver upp vad jag bör göra kommande dag. Skriver ner det lite fint och på morgonen tittar jag igenom och tänker efter. Som i dag skrev jag:

Skola 10-17
Unga Örnar möte 17-18
Plugga- Projektarbete 19-20
Middag
städa
Plugga-läsa igenom MBS uppgifter
Kolla på Andra Avenyn
Fixa lite + internet =)
Sova 23 30

Detta fungerar. Så länge man följer det, kanske inte exakt men man kan försöka. Det blir bara bättre och bättre. Som min sov tid jag satte i dag, jag kommer nog inte hålla den exakt, men jag håller mig inom den tiden i allfall =)

Så bäst att borsta tänderna och krypa ner.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för tipset. Det ska jag pröva! God Natt Jennie

2009-10-06 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test