Måndagar är så sega!

God Moegon,
Ligger fortfarande i sängen och känner hur ögonen stängs igen! men idag ska jag lyckas ta mig till skolan. Vi hade en föreläsning med en äventyrare som heter Fredrik Sträng han motiverade mig rätt mycket och nu  hoppas jag på att jag kan tänka tillbaka på de han har berättat och ta in det i rätt situation.

Fast i dag känner jag mig stressad, skolan börjar 11:15 och slutar väll kanske runt 16:00 Måste hinna hem för att fixa mig in  till stan och handla till Mamma sen ut till Tumbs o ghaa.. Där emellan ska jag även plugga.

Men nu ska jag dricka te och försöka fundera på ett bra inlägg om politiken jag känner att jag tillhör!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test