Måndagskväll

Hej

Jag är super trött och mår inte direkt så jätte bra idag. Igår var det styrelse möte med Emil och Maks vi fikade och pratade! Jag och Makz försökte hitta ett datum vi kunnde dra en krogrunda på med det gick inte så bra så det vart på en gång på en pub vid Maria torget med både Emil och Makz, det var ett par tjejer och killar där som vi började snacka med, skit trevliga! =)

Efter att kl var typ 20 så började vi dra oss hem, Emil sprang till tåget och vi hade missat bussen så vi gick hem mot mig jag och Makz och då slutadade kvällen med att vi gick hem till mig fixade oss lite, drack lite och sen drog till Nivå 22 där syrran och Sara redan var. Det vart lite sent där men det var riktigt roligt! kom hem vid 1 hal 2 kanske och somnade direkt! Men jag kännde inte för att gå till skolan i morse. Och det är verkligen inte på grund utav att vi var ute igår, Utan det finns andra saker som gjort att jag inte klarade dra dit i dag!! Jag som hade pluggat på provet o allt!

Men men.. Ska palla mig upp och träffa en kompis så jag blir piggare på allt detta och sen ska jag faktiskt fika med Elin som är min (förra) bonus syrra =) saknar henne massor!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test