Min politiska åsikt!

Ja nu har jag nog tänkt ut redan åt vilket håll jag står åt höger eller vänster! och det är åt vänstern, Sossarna har väldigt bra politiska saker som dem tar upp. Jag är ju även med i Unga Örnar och SSU och båda är åt det hållet. SSU är mer politiskt bundet till Sossarna. Fast Unga Örnar är en barn -och ungdomsorganisation inom arbetarrörelsen. Så jag är nog faktiskt Sosse!

Så nu kommer jag nog ägna mig åt att hitta saker som jag tycker är bra med Sossarna och vill ni lära er mer om vad dem tycker så kolla upp det! hihi.. Jag som vill jobba med människor passar bättre in med Sossarna. För ska man skaffa eget företag så är det mer åt höger..

Så nu vet ni! Jag är Sosse! haha.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test