Onsdagar är förvirrande!

Hej

Vakanade utav att min syrra Linda smsade mig typ 100 gånger bara för att jag skulle ringa. Vi pratade lite och då kom jag så klart på att jag även började skolan vid 9 och inte 13:30. Vi har sen vecka då tänker ju jag på att alla lektioner är sena..Men det är tydligen tvärt om på Onsdagar! Jaja..

Det betyder att jag har mer tid för dagens planer. Ska vara hemma och städa och plugga en massa idag. Sen vid halv 6 ska jag träffa ledarna som jag ska vara ledare med på Annorlunda kursen den 30-1 November. Någon som är intresserad?

Nej nu ska jag sätta mig och plugga ett tag och sen skriva ett inlägg om politik kanske =)

Hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test