50års kalas ute på Örnboet!

Hallojsan!

Kom nyss hem efter en underbar 50års fest. Johnny som jobbar på Unga Örnar och även en vän till mig fyllde hela 50 år redan! Hans söta döttrar med andra familjedeltagare hade fixat en underbar middag och fest och uppträdanden och tal. Jag åkte in till stan igår för att köpa presenter till Johnny och visste verkligen inte va jag skulle köpa. Men jag hittade en disktrasa med Fredrik Reinfeldt på och en bok som heter " Vad män vet om kvinnor" det bästa med den boken är att det bara är vita sidor i den... Så då kan ni ju tänka er vad johnny tänkte haha. Glad vart han i alla fall. Även blommor fick han =)

Sen vart det massa god mat och vin och tårta. Sen vart det massa skoj hela natten. Både dans och skratt höll i sig till ungefär 5 i morse. Då var det dax att sova ett par timmar. Och i morse var det dax att städa. Det var familjen och jag kvar. Även en till så de var super mysigt. Vi avslutade allt med att grilla korv, precis som ett örnläger =)

Men nu är det dax för mig att höja volymen på sterion och diska och laga mat! Bilder kommer senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test