beslut är i bland svåra

Hej

Kom hem för en stund sen igen från tanläkaren som tur var så skulle dom bara kolla så de va okej me mina tänder. Ja det e så klart det var. fast jag hade en gamal lagning som ska bytas.. fa fan.. Men nu vet dom i allafall att jag e livrädd för borrarna o sånt.. Det roligaste var att jag fick me mig en liten tandborste hem.. tyckte de va gulligt.

Efter det så åkte jag hemmåt. Köpte en super god smörgås från Il Piatto på medis ( med skolans matkort) så jag behövde bara lägga till 5 kr för en festis!! tjohoo..

Mina planer nu e lite oklara men jag ska försöka friskna till. Städa plugga och eventuellt så kommer Martin förbi sen =)
Känns som att jag måste börja bestämma mig lite hur jag vill att de ska bli.. Ja eller nej? ghaaa.. Har ni oxå svårt för att veta hur ni känner för ensom känner mer för er? hmm jag vill bara inte göra fel o känna att jag tagit fel beslut! Men de kommer nog bli bra hihi... jag blir ju glad varje gång!!

hahah..nu vart jag konstig i min lilla hjärna.. Men de e bara för jag får panik på ordet "Kärlek" hahah

Nä nu ska jag städa
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test