Dax för Uppsala nu!!

Halloj..

jag är bajstrött, Jag var på Chaplin igår, vart nån timme extra. Men de var bara för att jag träffa en klasskompis Carro och Räkan som gått i våran klass!.. Så de va super roligt. Men slutat vkvällen var inte lika rolig..  Men innan det var med Adela igår och fikade och sen var vi hos henne. Även Aamanda kom förbi. Sen var det dax för mig att åka hem för mig och byta om och sen in till Chaplin.. Så det vart inte så mycket vila på dagen. Åt ju lunch och där vi åt så kom även Emelie och Linn från klassen. Sen vart det att jag var med dem ett tag!

Men nu ska jag snabba mig upp, har sovit 2 timmar och jag trodde att jag försovde mig. Men det gjorde jag inte..Tur! Jag ska åka till Uppsala med Madde från UÖ och jag har ingen aning va vi ska göra, Bara att vi ska bo på en brandstation? och träffa folk i från Makedonien så nu ska jag snacka Engelska resten av helgen..tjohooo..

Måste snabba mig! hörs

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test