Det är smart att börja i tid!

Har ni tänkt på att det är mindre än 3 månader till Jul? jobbigt va. Sitter i solen i lägenheten och de känns inte alls som att julen ska vara om 3 månader. Men men. Jag har börjat tänkt ut vilka jag ska köpa julklappar till och om jag ska göra presenter eller köpa de flesta. Jag vet att jag har flera allternativ till egna presenter. Så det är bara för mig att gå ut och fota och göra fina tavlor =)!

Så denna månaden ska jag börja kolla ut saker. Det finns ju lite REA just nu så bäst att hålla koll. Nästa månad tror jag att jag kommer ha tillgång till lite mer pengar så då får de bli mer presenter. Hihi.. Hoppas ni inte blev arga nu för att jag pratar jul, men jag gör enbart det för att ni inte ska känna er stressade och kanske oxå börja kolla =)

Förra Julen då jag satt och delade ut alla julklappar! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test