Det känns bättre nu!

Hej

Ja idag har de vart en jobbig dag. Jag kvaknade ju av att jag hade jätte ont i magen, men jag sket i det och gick till skolan i alla fall! Men under dagen så hade jag jätte ont gick typ o höll inne tårararna så gott de gick. Sen efter skolan åt jag och Sarah Lunch på Lilla Asien vilket inte alls vart bra. MEn de kändes bra ett tag. Vi åkte till Gallerian och provade massa kläder, eller Sarah!

Efter det så vid 15 tiden åkte jag för att spela in min låt eller i allla fall lära mig den. Men då hög det till i magen och jag klarade inte det. så jag åkte hem och la mig och nu gick jag nyss upp för att jag tänkte gå ner till affären och köpa nån bra midda som inte förstör magen!!

Men vi hörs om en stund!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test