Efter tre timmars extra sömn nu på kvällen är jag vaken!

Hej

Förlåt för dålig uppdatering, men kom hem från Uppsala för några timmar sen och jag somnade direkt skulle jag kunna säga. Men men.. Jag har blivit värre med förkyldningen. Hoppas bara inte att det är något allvarligt. Jag kan passa på och säga att jag hade det jätte roligt i natt och jag tror jag sov 3 timmar.. (där av tröttheten)..även bakis fick man vara! det är det bästa när det är sånt här..gratis vin och senare lite annat på rummet. Och JA vi fick dricka eftersom ingen var under 18år och det är inte unga örnar som höll i detta! =)

Det roligaste utav allt var att Peter en kille från Åland e helt underbart roligt. Och han bjuder på sig själv och jag hade reiktigt roligt med honom i går när vi drev med Makedonierna som höll på i allmeänhet och var jobbiga!! kommer skriva mer om det senare men vill bara ner och handla varma koppen och lite bröd för att kunna få i mig nått bra för halsen...och sen sova igen.. Hoppas jag kommer upp i morgon till skolan. Jag ska även visa Makedonierna Stockholm i morgon!

Det finns massa fler bilder..men det kommer senare =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test