En fredag full med förväntningar!

Hallojsan

Hur står det till med er?
Själv känner jag mig fortfarande jobbigt sjuk. Vet inte va det e som e jobbigast men antar att jag e trött och lite så. Ingen större fara.. inflensan lär det inte vara. Eller det kan ju vara det men bara att den inte blir så stor på mig.

Idag i allafall ska jag försöka orka plugga och fortsätta städa idag har jag även fått pengar så nu ska jag handla men mat =)

Sen hoppas jag på att Becca svarar Ja på mitt sms så vi kan äta på taco bar när hon slutar! skulle vara så gott. det var evigheter sen. Och sen vet jag inte va som händer om jag ska vara med Becca eller Martin eller ingen eller jobba haha.. har massa allternativ känns det som. Men jag hoppas att jag inte ska upp jätte tidigt i morgon för att åka till Uppsala! ska dit med en som jobbar på Unga Örnar . tror att vi ska utvärdera turnén =)

Men nu ska jag klä på mig och börja piggna till, dricka en kopp te tror jag =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test