En trött måndag

Hej

Idag har jag varit jätte seg..så de va tur att skolan hade gjort fel med vårat skolfoto! och jag hade glömt bort det totalt i morse haha.. men det blir både spex och vanliga fotot i morgon. Så vi får hoppas att det blir bra. vet bara inte va jag ska ha på mig på något utav dom:P

Jag träffa Johanna som går i skolan som är med i Unga Örnar. så jag åt lunch me henne o hennes vänner och vi ska starta en unga örnar grupp för barn så i morgon blir det möte om det =)  Efter skolan dorg hon och jag till ett par gemensamma killkompisar i Hässelby haha va så trött så var inte så social :P men roligt var det i allfall. Efter det skulle jag ha åkt hem och tävttat, Men byggkillarna höll till där så inte så lätt att tvätta!!! haha.. så får göra det i morgon kväll i stället när dem har slutat.. så istället åkte jag och sjöng lite mer =)

Men nu ska jag laga köttbullar och spagetti, muuuummms..

hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test