Fredag...

Hej

Idag är det Fredag. Men det känns lite jobbigt att det är Fredag just i dag. Eftersom jag fortfarande är sjuk, eller fortfarande förkyld och jag ska på 50års kalas i morgon. Så känner jag för att ha en mysig hemma kväll. Ska försöka få Maria att träffa mig. Det var evigheter sen. Eller vi träffades i 10 min i Onsdags. haha.

Det som händer idag är att nu kl 11 ska jag träffa Beckiz och hennes söta barn My =) vi ska prata lite och jag ska vara sällskap medans hon söker jobb. Sen vid 14 ska jag på möte i skolan. Hoppas verkligen att dem förstår och ger mig ett riktigt bra förslag på hur dem vill hjälpa mig. Seriöst, jag är riktigt nära på att hoppa av! Men de får vi se efter idag.

Nej nu måste jag snabba mig på! Kul att det är så många som tittar in här =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test